Merhaba kızlar ikizlerimin kafasında şekil bozukluğu var düz kafa yastığı kullanıyorum ama bu seferde sanki uykuları kısaldı gece 1 yada en fazla 2 defa kalkarlardı şimdi yeni doğmuş bebek gibi en fazla iki saat uyuyorlar bide ikizler ya biri uyuyo biri kalkıyor çok yoruldum bu yastığı kullanmadan nasıl düzeltebilirim