Kızlar merhaba,oğlum 5 ay 12 günlük oldu. Doktor kontrolünde 5. Ayına girdiğimizde ek gıdaya yavaş yavaş başlayabilirsin dedi. İlk önce sebzeler sonra yoğurt sonra meyve şeklinde. Bende 5. Ayına girdiğimiz ilk gün başladım patates,havuç,kabak, bugünde brokoli verdim ama hiçbirini istekli bir şekilde yemedi. Neredeyse hepsini verirken ağzını kapatıp geri çıkarmaya çalıştı. Silikon kaşıktandır belki diyip yeni aldım ama yok onda da aynı. Bir gün muz denedim içine anne sütü ve çok az pekmez koyup onu yedi diğer gün denediğimde onu da yemedi. Nasıl bir yol izleyebilirim? Anne sütü ağırlıkta mama da günde 1-2 kere veriyorum bazen vermiyorum bile. Çok canım sıkılıyor bu duruma benim gibi olan var mı??😭😭