komik Arabama sıgmadigi icin satiyorum hic bir problemi yok cok severek kullandigim guzel pratik bebek arabasi
busrasil2019 komik anladım üste çıksın diye yazdım ama bakılınca bi ihtiyaç sahibine verseniz daha hayra geçer gibi 😀 yine de siz bilirsiniz
komik Resimde öyle duruyo hic biyerinde hic bisi yokki prego marka bide bende gecekonduda oturyorum ihtiyac sahibinin de ihtiyaci bitnce yapcagi sey ayni sey olucak