Smilebaby_ Selam güzel hanımlar 💞o bisikletlerden almak istiyorum ama tedirginim sürüşü zor mu kullanımı nasıl tavsiye eder misiniz acaba yaz için hafif gider gelirsin heryere diyorlar
hepsigececeksabret Smilebaby_ panda bisiklet bizde var. Büyük oğlumla çok gezdik şimdi ufağı bindiriyorum. Kullanımı pratik. Market pazar görüp sağına soluna takıyorum . Tek elle kontrol edilebiliyor, sağa sola döndürmesi basit
maviev35 Smilebaby_ büyük kızıma almıştık şimdi ufağa kullanıyoruz pratik bebek arabası gibi düşünün😉
Smilebaby_ hepsigececeksabret gerçekten mi ya bebek arabasını bırakmak istiyorum artık oğlum çok yürümeyi sevmiyor iki yaşında o daha iyi olur diye düşündüm
twobabymom_ Pandalı bizde var sürüsü filan da kolay rahat ama keşke bebek arabasi gibi katlansaydi tek sıkıntı o🤣