Hanımlar merhaba
1.5 yıldır araba kullanıyorum tam tek başıma çıkmış değilim hala öğrenme aşamasındayim
İstanbulda kullanıyorum çok trafikli oluyor genelde çıktığım zamanlar
Sorun şu ki ; trafikte gözüm sürekli önümde takılı kalıyor aynalara da bakıyorum sorun yok ama dalıyorum gibi mi desem uyku hali zaten değil, yol hipnozunu okudum öyle biseyde değil ama acemiliğn verdiği tedirginlik mi desem çok garip oluyorum arabayı eşime verene kadar,takılıp kalıyorum duyduklarım hep geriden geliyor falan .nasıl asarım bunu ya da ciddi bı sorun mu bilemedim