KLORAK Benim oğlum maşallah diyimde dışarda hiç kaçırmadı😂 Parka bile korkarak gittim ama sorunsuz geldik eve
Çişi gelse bile tutuyor. Eve gelince yapıyor
23 aya yakındı bıraktığında
Yani korkmayın siz çıkın, çabuk alışan bir çocuksa dışarda tutar bence