henüz ultrasona girmedim vajinal ultrason olmasını istemediğim için. Beta 7000. Ama karnım ağrıyor halsizlik var dün bir kutuya uzandım ağırdı ondan olanilir mı? Kendi doktoruma randevuama 12 gün var. Ozamana kadar 7 buçuk haftalık olucak hem kese hem bebek görünür diye düşünüp yarına s randevu almadım ama sizce almalıyı mıyım? Vajinal ultrason zararlı diyen çok. Korktuğum için gitmedim 12 gün bekleyeyim mı ağrıya ne iyi gelir sizce normal mi geçer mi? Aşırı şiddetli değil ama ara ara ishal oluyorm