berivan2709 Mama içerse anneye bağlı olur mu bebek etrafımda herkes mama veriyorum diye üzülüyor bebeğe 🥹
Feyzosumunannesi berivan2709 Daha ne kadar saçma sapan şeyler duyacağız çok merak ediyorum 🫠 Kulak asmayin böyle boş konuşan insanlara Allah aşkına.
_YanakReisinAnnesii berivan2709 mama konusunda, herbokologların daha ne kadar saçmalamaları olur derken her gün bir yenisini görmek 🥹tabiki de böyle birşey mümkün değil,oğlum mamayla büyüdü gayette bizle ilişkisi güzel bana çok düşkün 4 yaşına girmek üzere kendisi ☺️
ogretmenanne2024 berivan2709 6 ay emzirdim 3 aydirda mama veriyorum sütum yetmedi gayrtte bağımız aynı hiç değişmedi. Unutmayın bağ anne karnında başlar sonradan oluşmaz 🥰
berivan2709 _YanakReisinAnnesii mama vermiyorum sanki zehir veriyorum gibi muamele yapılıyor birde benim sütüm çok fazlaydı ama bebeğim yoğun bakımda kaldı satılığı çok fazlaydı ben 20 gün boyunca süt sağdım stres oldum em son süt kesildi ve bebeğimi emzirmek için 25 gün sadece çaba sarf ettim artık belimin ağrısından ağlıyordum ama bebeğim yoğun bakımda biberona alışmıştı meme reddi oldu buna şahit olan insanlar bile diyor e keşke emzirseydin
kubrakaradumann Siz onun annesisiniz sütünüzü içmiyor diye size bağlı olmayacak mı yani üzülecek ne var bunda bebek sağlıklı mı? Karnı doyuyor mu? Bitmiştir ya her kadın ister bebeğini emzirebilmeyi ama olmuyorsa napalım mama yemesin yeter deyip aç mı bırakalım
kubrakaradumann berivan2709 bunun dışında düşüncesi olan cahilleri hiç takmamak lazım ama insanız takıyoruz illa ki
Kitsu Anne Bebek ilişkisinin arasına hiçbir şey giremez. Lütfen takılmayın böyle şeylere. Emzirmek anne için duyusal olabilir ama bebekler ihraclarinin karşılanmasına bakıyorlar. Karnı doydu mu doydu. Zaten sizin sarılmaniz öpüp koklamaniz yeter ona
[silindi] berivan2709 bebeğini günlerce aylarca hastane de bekleyen anneler var. Sütü üzüntüden kesilen, emziremeyen. Her şey bir meme ile olmuyor.
kelebegiminannesiyim berivan2709 üff saçmalamasınlar ya. Emmiyorsa ne yapalım aç mı kalsın çocuk. Herkesin sütü olacak diye bir şey yok sonuçta. Kızım 3.5 ay emdi. Onda da mama destekliydi. Şuan 21 aylık. Durduk yere bile gelir öper sarılır.
biricik9 berivan2709 gerçekten çok saçma şeyler bunlar ne alaka sadece göz teması kurun yeterli bebek nereden bilsin mama içip icmedigini böyle söyleyene sinir oluyorum banada yok mama zararlı doktor demiyor mu yahu zararlı olsa onca bebek neye içiyor diyorum yine aynı
atlasmomy12 berivan2709 ay daha neler ne kadar sacmalıyorlar gerçekten banada aşırı üzülüyorlar doğduğu günden beri mama ile besleniyor 1 ay uğrastım sütüm gelsin diye ama o kadar az geliyordu ki hiç doyurmuyordu şimdi sadece mama alıyor 3 aylık olduk bebegim bana yapısık gezer kimsenin kucağına gitmez beni görünce kucagıma alana kadar ağlar yani kimseyi umursama annesi sensin ve bunu gayet güzel biliyorlar ve her türlü seninle bağ kurmus oluyor 9 ay senin karnında yaşadı senle bağ kurmayacakta kimle kuracaktı