Valaha bende yaşadım o iştahsızlık doktora gitti psikatrşye gittim şurup kullandım inanın kreş önerdi kreşe yazdırdım biinkere maşallah pek güzel yedi doktorlar bırakın üstüne düşmeyin dedi aç olursa mutlaka yiyecek dedi de gibide yaptım üstüne düşmedim şimdide güzel yiyor