Geçmiş olsun kızım 2 aylıkken olduk hastanede yatırdık maalesef kızımızı çok ilerlemişti benim de sırtım ağrıyordu oğlum bronşitti kayınvalidemde zatürre olmuştu ilaç kullandık ama pek fayda vermedi sadece kızım iyileşti sonradan kayınvalidem tereyağı pekmez yaptı şaka gibi ama o iyi geldi deneyin derim