Deletedmom238 Kızlar bebeğim tam 3 buçuk aylık zeka kartlarını kullanmak istiyorum çok geç kalmadım değil mi birde önerebileceğiniz var mı ben e bebekte gördüm ama emin olmadım
Aysel44 Deletedmom238 bende o zeka kartlarından aldım ama dikkatli kullanmak gerek benim oğlum kenarlarını emiyordu çalışıyorum evde olmadığım bir gün kenarı ısırmış yutmuş kakasında görünce şok oldum hepsini çöpe attım
Seyma12345 Deletedmom238 instagramda çocuk cuk akademi diye sayfa var bn ordan aldım zeka kartlarını 45 tl ye çok da memnunum size ordan almanızı tavsiye ederim
Ozican Deletedmom238 benim bebeğim 3 aylık sabah tam 1 saat oyaladı o kartlarla.Trendyoldan sipariş vermiştim ben
SenaBetul Deletedmom238 canım benimkide 3 ay 20 günlük Bende daha bugün aldım e bebekten yarın kullanıcam inşallah
Deletedmom238 Aysel44 yaa dikkatli olmak gerek sadece ben gösteririm ortadada bırakmam artık napayım 😬
Deletedmom238 Ozican faydası illa ki oluyordur masal da okuyorum tepki pek vermiyor ama işe yarıyordur diye düşünüyorum 😊 teşekkür ederim
SenaBetul Deletedmom238 ben beğendim açıkçası güzel yatağına yakın asicam biyerlere oradan baksın sürekli görmüş olur diye düşündüm
Alissss Ben de almadan once çok araştırmıştım. Zekakartlari.com adresinden sipariş verdim çok memnunum. Yeterince büyük, renkler ve resimler çok canlı ayrıca diğer kartlarda olan kopma riski yok. Gayet sağlam. Oğlum ağzına alıp kemiriyor :)