Sakarya’da yaşıyoruz. Depremde burası da çok sallandı ve evde kızımla tektik. Tam 23 Nisan için kızımı hazırlıyordum. Anlar anlamaz maalesef kızımı iç çamaşırı ile çıkartmak zorunda kaldım. Aynı zamanda hamilelik hassasiyetiyle dışarı çıkınca sinir boşalması yaşadım ve ağlamaya başladım. Buna kızımda şahit oldu tabi. Hızlıca kendimi topladım, komşu kızımı battaniyeye sardı, bende hızlıca eve girip kıyafet, alıp çıktım, sonrada eşim gelip bizi aldı tabiki. Bilirsiniz deprem uygulamaları tekrar gündem oldu bir kaç saniye önce uyarıyor falan diyorlar. O gün bende indirdim, olur uyur kalırım belki bir ihtimal diye. Baktım ki her uyarıda çocuğum uykuda olsa bile duyuyor, ya kalkıyor yanımıza geliyor, ya yanımızdaysa bize sarılıyor, oda bile değiştiremiyor, tuvalette bile tek duramıyor sildim bende. Demin annemdeyken ilaç için kurduğu normal alarm çaldı, ben “deprem alarmı değil” dememe kalmadan kızım resmen kriz geçirdi. Tepinme, ağlama, kendini ifade edememe, çığlık. Resmen travma olmuş. Nasıl yol izleyeceğim? Planlar yaptık, konu üzerine konuştuk, güven verecek bir sürü şeyler söyledik. Neyden korkuyorsun diyorum “depremden ve evin altında kalmaktan” diyor başka bir şey demiyor. Lütfen bir öneri, yol gösterin bana çok üzülüyorum ve kendimi suçluyorum.