53Sareninannesi lütfen doktorunuz ön görmedi ise vermeyin .o alerji şurubu sonuçta. Evet sizi emnin olun çok çok iyi anlıyorum.kızım 30 aylık . doğduğundan beri yememesi ile uğraşıyorum.üstelik çalışan bir anneyim.babası ile dönüşümlü bakıyoruz.aklım hep kızımda olur.yedi mi yer mi yedirebildi mi diye .öyle böyle bu zamana geldik.krizler geçtiririm .o yemediği için kendim de doğru dürüst birşey yiyemem.halada öyleyiz .evet kilo boy olarak akranlarından hep geri. ama buna rağmen iştah açıcılar,şuruplar,vitaminler,macunlar,tozlar vb. Kullanmadım .isterseniz araştırın.erken ergenliğe sebep olduğu söyleniyor.bu yüzden değerleri iyi ise zamanla kabulleniyor insan.