Merhaba arkadaşlar. Şuan 6 aylık hamileyim
Çok akıntım ve kaşıntım oluyor. Son dönemde koyu ve yeşilsitrak doktor fitil verdi ama geçmedi. Hamilelikten öncede çok akıntım ve kaşıntım vardı tedavi olduğum Aydan sonraki ay hemen hamile kaldım kontrole gidemedim ilk bir iki ay öyle bir sorunum yoktu ama şimdi giderek daha kötüleşiyor. Hamilelik esnasında öyle bir durum yaşayan oldu mu acaba