tubb06 kuzum iki kenardan dediğin her iki taraftan mı düğüm yapmış benim yanlış hatırlamıyorsam tek taraftan kesip çekti ipi bi sızlama hissettim çekersen yavaş çektiği için sanırım. Bana randevusuz gel dediği için randevusuz gittim kapıda bekleyen sekretere de dikişlerimi alacaktı doktor dedim herkesten önce beni aldı 5 dk sonra çıktım zaten