Selamunaleykum arkadaşlar. Ocağım bozuldu zar zor kullanıyorum, almışken indüksiyon Ocak almak istiyorum, eşim de onda yemek iyi olmuyormuş diyo birinden duymuş. Kullanan var mı memnun musunuz? Bebeklerim var temizlik vs açısından da hızlı olur diye düşünüyorum ama dezavantajı çoksa almayayım size sormak istedim