ummukerem Bugün tam 40 günlük olduk 🥰 banyo yapılıyor biliyorum ama farkı adetler de var. Tuz pirinç alyans gül yaprağı falan koyuyorlar suya. Siz 40 uçurmada neler yaptınız? Suya katılan şeylerin anlamları neler?
etucn ummukerem 40’ı çıkınca bir şeyler değişiyor mu? Hevesle 40’ını bekliyorum gerçekten düzelme oluyor mu?
aydint İnanmıyorum ve saçma geliyor, boy abdesti alıp bebeğimi yıkadım bitti gitti fazla anlam yüklemeye gerek var mı bilemiyorum
ummukerem aydint bana da çok özel bi şeymiş gibi gelmiyor, eskiden dışarı bile çıkılmazmış ya 40 çıkana kadar
ummukerem etucn hangi konuda beklentin var 😅 40ını bilmiyorum ama gün gün değişiyor🫠 bazı günler iyi uyuyor iyi gaz çıkarıyor bazı günler çok huzursuz. Son 4 gündür hatta çok gaz sancıları oluyordu akşamları
Zynpsare ummukerem bizimde 3 gün var 40 ımızın çıkmasına değişen bir şeyler oldu mu 40 ı çıkınca hevesle bekliyorum da
ummukerem Zynpsare yani çok değişen bi şey yok 1 günde ama son günlerde uyanıklık süresi baya arttı, gün gün değişiyor ama gaz artışı çok oldu son günlerde huzursuz oldu ama dediğim gibi hergün aynı değil
ciray Annem; kırk kaşık su doldur, her kaşıkta dua oku dedi. Kaynanam; sabah sokaktan kırk taş topla taşları kaynat, suyana koy dedi. Arkadaşım; gül yaprağı, bakliyat, altın koy su ile banyo yaptır dedi. Ben; dümdüz banyo yaptırdım. Sıkıntı yok 😄
denizalismom ummukerem bence zararlı . Çünkü vücutları çok hassas Allah korusun kızarır alerji bile yapabilir
etucn ummukerem Gaz konusunda durumu merak etmiştim. Gaz nedeniyle uykudan uyanmaya başladı 40’ı yaklaştıkça.