Kızlar merhaba benim bebeğim 14 günlük sezaryan doğum yaptım. Bebeğim ilk başta hiç bir göğsümü almadı biberona alıştı hastanede çünkü şimdi yavaş yavaş sol göğsümü almaya başladı ama sağ tarafı hic ağzına sokmuyo başına gelenler varsa önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler