arven2024 Başına gelen varmk kızlar ilk kez başıma geliyor dudakta çıkan uçuk gibi aynı vajina dudağında çıkmış bugün yan taraftanda çıkmış doktor randevum Salı günü korkuyorum kötü bişey mi başına gelen oldu mu
nymeria_ arven2024 merhabalar cok gecmis olsun oncelikle Tedaviniz nasil gidiyor? Bende de cikti tam reglimin sonlarina dogruydu basta ped tahris etti sandim ama dediginiz gibi kabarciklar olunca doktora gittim tedavi basladik Bagisikligin dusmustur ilk kez oluyorsan biraz agir gecer dedi Internette yazanlari okuyunca da moralim bozuluyor persembe gunu tekrar kontrole gidecegim
arven2024 nymeria_ çok geçmiş olsun bende gittim doktora evet genital herpes dedi geçmek üzereymil ilaca gerek yok krem yazıcam günde 6 kere sür dedi. Şuan geçti neredeyse
arven2024 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan hiç bilmiyorum 8 yıllık evliyim ilkkez böyle bişey başıma geldi ne eşimde ne bende yoktu bide vücuda bi kez girdimi ölene kdr gitmiyor kanda uyuyormuş bağışıklık düşerse bişeye korkar stres yaparsak uyanır kendini belli edermiş bu virüs
ciray Hpv kaynaklı olabilir. Genelde eşlerden, kötü hijyene sahip tuvaletlerden bulaşabiliyor. Tedavi için doktor kontrolünde ilaç tedavisi alınmalı sonrasında da lütfen pap smear testi de yaptırın. Geçmiş olsun.
arven2024 Edininannesii evet evet geçti yara çıktıktan 4 gün sonra gidebildim doktora doktor baktığında geçmek üzere ilaç yazmıcam krem vericem sadece dedi günde 6 kere sür dedi tamamen geçti