Zese 18aylık oğlumu arabaya binince asla oturtamıyorum çok fazla ağlıyor daha küçülmende böyleydi alıp emziriyordum alıştı iyice bu duruma ama arabaya binesim gelmiyor artık çok zorlanıyorum ne yapmalıyım