Prensesannesi32 [silindi] bizimde 15 gün oldu meme bırakma serüvenine baslayali 2 yasini gecmisti aşırı ama nasıl aşırı bağımlılık vardi anne der meme der baska bisi demezdi kucagimdan inmezdi kalabalık ortamlarda daha çok isterdi 5 dk ya emme haliyle beni de yipratiyordu anlık karar verdim emme istediğinde o an aklıma kirmizi boya geldi sürdüm etrafına gosterdim anne uf olmuş dedi bir daha gunduz bakmak istemedi 5 gün gunduz vermedim ara ara geldiğinde hani uf olmustu yaa sut bitmis artik dedim beni geceleri çok yıprattı bundan korkuyordum zaten geceleri emzirmeye devam ettim yavaşça onu da kestim aglamalarimiz oldu sarıldık birbirimize su teklif ettim kilomuz düşük olduğu icin raporlu mamamiz var onu verdim onunla bir bende üzüldüm meğer ne çok alışmışız benim kız tam bir anneci herkes derdi etmeden ayır o kadar düşmez ustune diye ama şuan bakıyorum yine anne gelir öper sarilir hatta öncekinden daha çok rabbim sabrını gücünü kuvvetini veriyo 25 aylik olmak üzereyiz artik 3 gundur geceleri de uyanmiyoruz uyansa elimi tutar göğsüme yatar sonra uykuya dalar yine benim ilk çocuğum kendiliğinden ayrıldı 26 aylikti onda bu kadar etkilenmedim ama bu çok düşkün olunca baya koydu bana ama bağımız asla bozulmayacak annecim demesi gelip öpmesi herseye değer rabbim her annenin yardımcısı olsun kolaylıkla atlatirsiniz insallah
[silindi] Prensesannesi32 benim kizimda ayni sizin tarif ettiginiz gibi asiri bagimli bir bebek surekli goguslerim acik olsun istiyo gece yarimsaatte bir yenidogan misali emmek icin uyaniyo vermeyince resmen kriz geciriyo ve oglumda asla biyle zorlanmadim bi kerede birakmisti insallah kolaylikla atlatiriz suan en korktugum sey gece uyanirsa nasil uykuya geri donecek cunku daha onceki kesme denemelerimde su falan teklif ettigimde asla kabul etmemisti 🥲
balkizlar [silindi] ben şöyle diyerek açtım arayı.. şimdi bitti dolunca vercem deyince bekliyorlar…yavaş yavaş bu şekilde açtım en son tek gece kalınca da tamamen bitecek yakın zamanda dedim… son bir hafta kala bak 7 gün sonra bitiyor 3 gün sonra en son bugün bitecek dedim inanın o yapışık çocuk azıcık ağladı.. biz eşimle iki haftayı gözden çıkarmıştık 😀 birden bırakınların tecrübesi çocuk en az 1-2 hafta ful ağlıyor hem siz e hem ona yazık
[silindi] balkizlar aslinda tecrubesi var bu ilk denemem degil onlar husranla sonuclandi tabi 😁 kararliyim bakalim insallah bu kez olur 😌
Prensesannesi32 [silindi] sabir ve kararlılık onemli elbette ağlayacak sakinleştirmeye çalışıyordum sarıliyordum ama ben ilk 5 gün geceleri verdim kesmedim sonra yavaş yavaş sayısını azalttim inanin koala gibiydik uyandığında kucağıma aldım yatirirdim ustumde uyurdu göğsüme yatardı oyle dalardi uykuya benimde hicbirseyi kabul etmezdi sallamaya çalışırdım ağlardı bagirirdi vururdu ama vazgeçmedim çünkü o an versem başa sarcam ve daha bağımlı olacaktı ben hayırlısı ile atlattım rabbim size kolaylık versin
balkizlar [silindi] inşallah o zaman pes etmeyin ne kadar çok pes ederseniz bi dahakine daha çok ağlayacak demektir
sassolsobe2 [silindi] hadi beraber yapalım aynı durumdayız , memede uyuyor , biberon emzik yok mama yok ,17 aylık mecburen keseceğim , pazartesiler başlamak içindir diye yarın başlayacaktım ben de 😅
[silindi] sassolsobe2 ben basladim bugun sabah 6dan beri vermedim hadi sende basla 😁 Bizdede biberon emzik mama yok sadece meme ve asiri bagimli 23 bucuk aylik 🥲🩷
sassolsobe2 [silindi] aynen biz de o şekilde gündüz oyalayacağız bi şekilde geceleri beni korkutuyor onu da halledeceğiz inşallah ben de yarından itibaren başlayacağım , benim oğlum elinde veya yüzünde en ufak bi kir bi tüyden bile çok rahatsız oluyor o yüzden sabır taşı da öneriyorlar ama travma olsun da istemiyorum
[silindi] sassolsobe2 benim kizimda ayni sekilde midesi asiri hassastir ve sabirtasini ilk denediginde kustu ve agzina daha almadi surekli açıyo gelip opuyo ama agzina almiyo ama gece yeni dogan gibi yarimsaatte bir uyanan bir bebek oldugu icin gece benide korkutuyo 🥲
mamacitaa_ [silindi] Bende ilkinde sabir tası sürdüm o şekilde bidaha asla emmedi, tadı zehir gibi zaten . Ağlaya ağlaya bıraktık memeyi 😣 onu bırakınca gündüz uykusunu da bıraktı asla uyumadı 2,5 yas yoktu daha gündüz uyumayı bıraktı
[silindi] mamacitaa_ ayy benimkide uyumayi seven bi bebek degil gunduz uykularina zor yatiriyorum bizimkininde birakmasi yakindir 🥲
[silindi] Meri-Mel su ana kadar iyiyiydi ama simdi meme olmadigi icin uyumak istemiyor korktugum yerdeyim😄
Meri-Mel [silindi] Geç uyucak bugün biraz yormak lazım siz elinizden geldiğince elini boş bırakmayın açlık gelmesin aklına ☺️
[silindi] Meri-Mel açlik aklina gelmez onun baya baya istahsiz bi kız 😁 bugunu atlatirsam yarin daha iyi olacak gibi hissediyorum 😌