Kızlar ayıptır söylemesi dün akşam yemeğinde lahmacun söylemiştik. 11 aylık kızıma da balık çorbası yapmıştım. Maalesef çorbasını içmedi. Yeni yemek yapmaya kalksam uyku saati gelecekti. Bende kendi lahmacunumdan biraz verdim yer mi acaba diye. Bayıldı resmen. Bende neredeyse yarım lahmacun yedirmişim çocuğa. Çok nadir görürüm bir şeyleri severek yediğini o yüzden hoşuma gitti. Sonradan da pişman oldum. Bu kadar yedirmese miydim diye. Şimdiye kadar hiç tuz vermemiştim. Siz olsanız yedirir miydiniz. Bir şey olur mu bilemedim. Bu arada güvendiğim bildiğim bi yerden yaptırdık lahmacunu