Kızlar no kadar yorgunum o kadar daraldim o kadar kötüyüm ki
Hamilegim o kadar zor geçti doğum yaptım oda bir o kadar zor hayata kalmak için savaş verdik kızımla
2 ay 20 günlük olduk 36 haftalık doğdu
Doğdu günden bu yana yoğum bakımda yattı derken
Hâlen ama hâlen devam ediyor sağlık sorunlarımix
Hayat enerjim gücüm ama herşeyim tükendi
Gurbetteyim kimsem yok
Ne çalacağım bir kapı
5 yaşında bir oğlum Allahim o kadar zorlanıyorum ki
Yetmez gibi eşim çok durgun içine kapandı biliyorum ki maddi yönden çok zorlandı 3 ay olcak hep doktor birde özele gittik çünkü çok zor zamanlar geçirdik
Herşey üst üste dedik sağlık olsun gelir geçer herşey
Ama geçmiyor ya geçmiyor
Meme reddi yaşıyoruz
Tam 16 nisandan bu yana
Doktor gittim dedi
Yol yorgunu şu bu işte girip başlangıcı zatiden damla verdi
Üç gün iyi olmaya başladı derken
Yine kötü oldu yani mama da memede almıyor
Ağlıyor nasıl ağlıyor mama falan verince 1 ölçek ya 1 ölçek içmiyor zorla
Şagdim kaşıkla verdim yok yanı
Yine gittim doktora cuma günü
Kan idrar tahlilleri yapıldı
İdrar kültürü ve idrar tahlili
Sıvı kaybı varmı onada bakıldı
Sadece kansızlık erken başlamış herşey Yolunda dedi
Kilo alımı da çok iyiydi ama şimdi ucu ucuna kurtarıyor
16 Nisan’da 5500 geldi
25 Nisan’da 5740 geldi
Tam sevindim derken
Sabah bir kalrim altını açtım
O kadar az yapmış ki azcık
Ve pembe bir leke var
Kan değil pembe leke int baktım sıvı kaybı diyor valla artık çok kötüyüm
Napcam ben yaa
Düzelmiyoruz
Daha sakral gamzesi denilen yerde kist çıktı emar çekildik onun sonucu doktor İzmir bir profesör doktor gitti dedi