ebrarglnr ben hasta olduğunda hep sarımsak bal limon yapıp veriyorum, yemelerine bol sarımsak koyuyorum, gece odasına soğan karanfil koyuyorum, udi hindi yağı içiriyorum ve çörek otu yağı içiriyorum, ıhlamur içiriyorum (ıhlamur,ayva, ayva yaprağı, portakal, kuş burnu,elma, limon vs koyuyorum içine) hepsi ayrı ayrı çok faydalı oluyor ayrıca aklıma geldiği her an da elimi kubbe yaparak sırtına vuruyorum balgamı yumuşatmak için