tasdemirrr kızlar bebişim 2-3 gündür öksürüğü var hırıltısı var ne yapsam geçer bal pekmez vs veriyorum ama ateşi vs yok sadece öksürük. ne yapayım hastaneye gideyim mi?
Pamukhanim_ tasdemirrr biz 7 aylığız 6 gündür öksürük var hasteneye gittik ilaç da başladık ama geçmiyor
ebrarglnr tasdemirrr işte o kötü oluyor odasını nemlwndirmeyi denedinizmi ilk gün çok fayda etmişti çok rahat uyudu am aartık öyle tıkanıkki hiçbirşey etki etmiyor