Merhaba bebeğim 8 ay 11 kg nezle oldu burun akıntısı kusma bademciği şiş doktora gittik agumentin verdi fakat ölçüsünü söylemedi içerisinden çıkan kaşık 2.5 ml sizce fazla olur mu? Daha önce hiç antibiyotik kullanmadık önlem amaçlı yarısını verdim alerji riski olur diye sizce öyle mi devam etmeliyim yoksa tüm kaşığı doldurmalı mıyım lütfen cevap verin uyku uyuyamıyor yemek yiyemiyor ilacı dozunda vermek istiyorum