sevimmm1612 17 günlük bebeğim kakasını yapamıyor. Uyuyamıyor gaz sancısı varmış gibi ağlıyor ve kendini sıkıyor. Normalde tuvaletini yapmış olması lazımdı ama yapmıyor bezi temiz. Sizce ne yapmalıyım iyi gelen bir şey var mı ?
sebnem5858 sevimmm1612 Normal canım gaz damlası kullanabilirsin nurse harveys o benim kolik bebeğime çok iyi geldi ve bebeğe probiyotik kullan bağırsaklarını düzene sokuyor bebeğin doktor demişti kullanmıştım düzene girdik şükür He bide doğal zeytinyağ varsa çok azıcık verebilirsin bi çay kaşığı doktorum önermişti oda kolay yapmasını sağlıyor