Yasmin kullanıyorum 4 aydır felan her ay 7 günlük araya girince regl oluyordum bu ay olmadım hamile olabilir miyim sizce kızlar saati saatine düzenli içiyorum bugün 4. Gün ilacı bırakalı ama hala olmadım 4 gün sonra tekrar basliyacam ilaca korkuyorum başına gelen varmı hap kullanıp hamile kalan