14 aylık kızımın bugün 2 gün oluyor ateşi
Kendi kendine 37.9 ,38 olup normale dönüyor.
Ateş düşürücü hiçbirşey vermedim.
Sadece çok hırçın huzursuz onun haricinde gayet oynayıp gülüyor ateşi varkende.
Dişleri kabarık diş olabilir mi ?
Azılar kabarmış