Kızlar ikizlerim var 7aylık, birisi biberon bagımlısı resmen gece 40dakikadabir uyanıyor agzına biberon gelmezse aglayıp uykusunu açıyor. Sürekli tetikteyim bu sırada diğer bebeği de uyandırıyor mahvoldum.. yani 2-3 saatte bir uyanmaya razıyım ama bazen 15dk da bir kalkıyorum nolur yardım 😢