cennetkusum16 Botan 2 saatte bir zorla uyandirmaniz lazım. Ayağını gıdıklayın rahatsız edin yoksa sarılık olur. Sariliktan da uyanamaz
pogacayanaginannesi Botan altını açın uyansın yada topuğuna hafif acıtmayacak şekilde vurun çene altına dokunun emsin mutlaka sarılık riskinden dolayı emmeli sık sık
ZeydsMom Botan uyanmazsa bezini acin islak bezle ayaginin altina dokunun topugunu sıkın. Sekeri dusuyor ve uyanamiyor ilk zamanlarda. Siz uyandirin besleyin ki sarilik ve s olmasin. Zamanla duzelecek o zamana kadar uyanmasini beklemeyin biseyler yapin beslenme saati gelince mutlaka besleyin 2 saate bir
Botan cennetkusum16 her yolu denedim kakasını yaptı acıkmıştır diye 1 saattir emzirmeye çalışıyorum uyanmıyor altını da açtım yokk🥹
hellololo Uyandırmak için topuğunu sıkabilirsiniz ya da nemli bir bezi ayaklarında, yüzünde gezdirebilirsiniz biz bu şekilde zar zor uyandırabiliyorduk
syldz61 iki saate doğru başla uyandırmaya ilk etapta bı 10 gün sık sık uyandırıp emzir mutlaka . Çişli kakali bezi sayı olarak iyiyse doyar da bı güzel. Ama 3 saate uzanıyorsa uyuduğu saat altını aç topuklarının hafif hafif sık. Burnunu da biraz sikablrsn rahatsız olack ve uyanack tır. Kan şekeri düşüyor ve ondan uyumak istyr o arayı iyi yakalamak lazım düşmeden meme vermenz lazım yani .
Botan syldz61 normalde kendi uyanırdı bu gece 2 defa saatlerce uğraştım farkettim kan şekerinin düştüğünü şu an iyi çok şükür 🙏 teşekkür ederim ☺️
Botan ZeydsMom newmo cikolatahurma Ess92 myavocado sağolun kızlar hepsini yaptım gündüz iyi aslında kendi uyanıyor dün gece zorlandım uyanmak bilmedi takipte kalacağım teşekkür ediyorum hepinize 🙏
cikolatahurma Botan burnu u sık altını aç sürekli süt icirmeye çalış oğlumda öyleydi zorla uyandırmadan uyanmazdi kilo alamadı maalesef
Ess92 Botan yenidoğan için 3 saat uzun… şeker düşüklüğğ vs yaşayabilir Allah korusun en fazla 3 saatte bir emzirin ya da mamasını verin. Uyanmıyorsa üstünü soyup hafifçe gıdıklar gibi yaparak kaldırabilirsiniz
myavocado Botan zorla uyandırın, Allah korusun sarılık tehlikesi olur. Burnunu sıkın. Çenesi ile oynayın. Altını açın, alt pijamasini çıkarıp bacaklarını ıslak mendil ile silin, topuğunu sıkın.
syldz61 Botan çok sevindim bol bol emzirmeye gayret edin toparlayacaktir ,zaten aile hekimliğine gideceksiniz topuk kanı kilo vs bakilack orda da belli olur her şey