melmer Kızlar 3.ayımızdayız akşam genellikle gazımız olduğunu düşünüyorum ağlıyor memede sakinleşiyor ve saatlerce memede kalıp uyuyor. Bi gün saatlerce dışardaydık pusette hareketsiz kaldı akşamında memede bile sakinleşmedi bi saat çok agladı dr gaz dedi damla verdi o günden beri gün içinde her alt açmada masaj yapıyorum o kadar aglamasada yine de huzursuz akşamları hissediyorum. Sorum şu gaz damlası rutin mi yoksa gazı oldukça mı veriyorsunuz. Kullanmamak daha mı doğru yoksa her durumda verin rahatlasın mı diyorsunuz. Arada kaldım başlayıp başlamama konusunda masajla idare ediyoruz gibi
bebemiz melmer benim kızım 25 günlükken aşırı derecede gaz problemi başlamıştı. tabi her damla her bebeğe yaramadığı için deneme yanılma yoluna gidiliyor . Bize ilk verilen probiyotik kızımı çok çok daha kötü yapmıştı kızım kaka yapamaz olmuştu. Aslında sizin bebeğiniz büyük yani yavaş yavaş hareketlendiği için kendi gazını kendi çıkaracabilecek aya gelmiş gibi. Bizim 3.ayda bayağı rahatlama olmuştu 4.ayda gazdan eser kalmamıştı. Hareket ettikçe kendi çıkarıyordu gazını da. Biz sütü sindirmesini sağlayan enzim kullanmıştık. Acaba bebeğiniz akşam açlıktan veya burnunu temizliyor musunuz mukustan fln ağlıyor olabilir mi
minnakpandam2025 melmer clinikid rahatlatıcı masaj yağı tavsiye ederim ben sabah akşam bebeğimin karnına sürüp masaj yapıyorum gazdan eser kalmadı
myavocado melmer Bilmiyorum üstte kalsın, yazılmış ama klinikid masaj yağını biz de kullandık çok işe yaradığını düşünüyorum ben de. Ayak altlarına sürüp ovuyordum, ve karnına i love you masajı yaptım hep. Aklınızda olsun bunlar da
rebelle18 melmer 5 aya yakın kestik ilk 1 hafta zor geçti ama sonradan kendi kendine gaz yapmayı öğrendi bir daha da ilaç kullanmadık
melmer bebemiz yaaa aslında aç değil de burnunu sabah yıkıyorum gece gene hırıltı hasta değil ama geniz akıntısı mı var aceba burnu hırıltılı evet yani başlamamayı mı önerirsiniz gaz damlasına
bebemiz melmer eğer çok huzursuzluk varsa deneyebilirsiniz damlayı ama çok fazla değilse bisiklet sürme hareketi karnına saat yönünde masaj ayaklarını karnına doğru çekme vs güb içinde hareket ettirirseniz eğer gazını daha rahat çıkarır diye düşünüyorum
melmer bebemiz evet masaja başladıgımızdan beri iyi ama akşamları versem zararı varmı bu gaz damlalarının bilemedim
bebemiz melmer yani zararını bilemiyorum ancak dediğim gibi kızım normalde kakasını yapıyordu sorun yaşamadan ancak aşırı derecede gazı vardı probiyotik kullandık o kaka yapmasını zorlaştırmıştı. Size probiyotik mi gaz damlası mı verdiler.
melmer bebemiz prebiyotik ilk ay kullandık ishalken 20 gün filan. Şimdi gaz damlası verdi ama hala kullanmadık