3 ay 10 günlük bebeğim ve sürekli kucak istiyor ama oturarak değil. Kucağıma aldığım zaman sürekli ayaklarıyla karnımı ittiriyor ayağa mızmızlanıyor. Ayağa kalktığımda susup etrafı izliyor. Artık çok yoruldum sürekli ayakta durmaktam bacaklarımın arkaları morardı ayak tabanlarım sızlıyor ne yapmam lazım ya allah rızası için fikir verin