Meraba anneler , kizim 2 aylik ve gun icinde cok huysuz hep aglak.. :( emzirmeden sonra ,uykuya gecerken, uykudan uyaninca vs.. her durumda agliyor gezdirirken bile.. doktorda biseysi yok huysuzlandikca sabah aksam yarimsar fitil at dedi , bi zarari olur mu acaba ?