Karakuzummm olabilir. Yorumlarda ilk çocuğun tüp bebekle olduğunu okudum. İlk çocuk tedaviyle olup ikinci çocuk kendiliğinden olan çok örnek var. Bence test alın, kan verin. Hatta adet tarihinize göre kese bebek vs görülebilir de. Doktora da gidin mutlaka. Hamile olmasanız bile adet gecikmesi ile ilgili bişey yapar doktor.