tontonannesi bilemedim, evim 3+1 bana ayda bir abla geliyor tek başına, dolap içi dışında, bu sayılanları yapiyor ekstra halı ve koltuk siliyor, perde yıkıyor, cam siliyor. 2000tl ödüyorum. Ama deterjan malzeme evde olan ile yapıyor, buharlı makine filan yok.