Merhaba hanımlar, şöyle bir durum oldu bizde.Benim oğlum uykuya geçerken bir seğirme yaşıyor dilini kanatacak şekilde ısırıyor,akabinde dalmaktan ,uyumaktan korkuyor.
Biz bunun için cocuğumuzu önce pedagoga ,onun da yönlendirmesi ile nöroloğa götürdük .Eeg çekilecek randevusunu bekliyoruz buraya kadar tamam ..
Denver testine yolladı bizi nörolog , çocuğum kendini ifade edecek kadar konuşuyor,akıcı değil , ama ne istediğini anlatır.Biraz konuşma geriliği olduğunun farkındayim fakat giderek açılacagını düşünüyorum ve sıkıntı etmiyorum açıkçası,çünkü anlaşıyoruz ..
Çocuğum 2 yaş sendromunda her şeyi ile aşırı inat ve asla komut almıyor ,bunu doktora belirttim fakat doktor hanım dikkate almadı ,inat çocugum atı göster deyince kediyi ,kediyi göster deyince kuşu gösterdi,halbuki hayvanları tanır,bilir,seslerini çıkartır.
Konuş deyince konuşmaz,hele ısrarla üstüne gidilirse hiç konuşmaz.Tüm bunlar üzerine oğluma test yapan hanımefendi
bana ÇÖZGER için randevu oluşturacağını söyledi.
Ben bambaşka bir soruna çözüm arıyorken böyle bir şeyle karşılaştım.
Şimdi hanımlar akıl akıldan üstündür ,bana bir akıl verin bu ÇÖZGER işini ne yapayım ?Oğlum 33 aylık bu arada