Kızlar daha önceden doktora gittiğimde ufak kist olduğunu söylemişti. Sonra doğum yaptım sezaryen 5 yıl geçti üstünden şimdi 2. Çocuk istiyorum yaşım geçmeden uzun zamandır deniyorum gebelik olmadı. Bu arada doktora gideceğim randevu aldım ama çok geç bulabildim. Soğan kürünü duydum rahmi temizliyormuş kistleri adetle atıyormuş adeti düzene sokuyormuş ki benm adetim düzenli sadece son zamanlarda 7 günde biterken şimdi 5-6 günde bitiyor denemk istedim ve bugün 5. Günüm. Kasıkta ağrılar oluyor normalmi kürü uygulayıp memnun kalan veya kalmayan olduğumu?