aysenurbkdemir Kızlar bebeğim 11 aylık 5 tane dişi var bilmiyorum neden oldugunu ama bir gögüsümün kenarı delik şeklinde ve bebeğim emerken inanılmaz acıyor acaba dişi ile ısırmış olabilirmi ama olsa digerinde neden olmasın digerinde hiç birşey yok sizce nedendir