liebeeisst şimdilik geceleri sıkıntı yok gibi bir tek 2 gün öncesi gece uyurken çok zorlandım. Ama gündüz uykularında genel olarak hep bi mızırdanma, sanki resmen konuşa konuşa söyleniyor ııııı ıııı diye sürekli kızgın bişeylere. Konuşuyorum kucağıma alıyorum fakat bugün gündüz kucağımda bile olsa çıldırdı. Dışarı cıkardım asla durmadı ağlamaya devam etti ara ara. Mutluyken birden bağırıyor mesela, artık diş değilse kolik mi diye düşünücem bitik durumdayım. Sebebini net bilsem daha güçlü hissederim gibi gelıyor.