Ben güzellik merkezine gidiyorum fittshape ve rollslim cihazlarına giriyorum 3 kilo verdim 3,5 haftada sonra rahatsızlandım devam edemedim ama Salı günü tekrar başlicam ve açlık otu çayı var o çok güzel ödem attırıyor bi sağlık probleminiz yoksa onu içebilirsiniz doğal müsil gibi birşey ama ne var ne yok götürüyor ilk üç gün karın ağrısı yapıyor tuvaletin geldiğinde ama sonra normale dönüyorsu.