Merhabalar anneler. Kızım 16 aylık olana kadar bensiz her yere giderdi, halası alırdı amcası alırdı üst komşunun kızları alırdı yani bensiz duruyordu bu durum ise kendime vakit ayırmak için mutlu ediyordu. 16 aylık olduktan sonra yoğun bir kaygı içinde bensiz hiç bir şey yapmıyor, kimsede durmuyor sürekli ağlıyor. Hafta sonu Gündüzleri babası ilgileniyor beni görebilmek için odaya sık geliyor. Çevreme baktığımda bu aylarda olan bebişler asla böyle değil çalışmaya başlayacağım bu durum çok moralimi bozuyor yardımcı olucak fikir vericek var mı acaba?