Kizlar bebeğim konuşmaya başladı şükür normal insan gibi ikili üçlü cümleler kuruyor ama bazen hatta çoğu zaman gördüğünü tekrar etme var mesela elma elma elma elmaaaa ben onaylayana kadar evet oğlum elma diyene kadar tekrar ediyor. Anlamadığım bir şey söylediğinde dikkati baska yone çekmeye çalışıyorum çünkü ısrarla devam ediyor bu sefer de sinirleniyor ağlıyor. Anlayamadığım için sinirlenmesini anlıyorum ama tekrar etmesi normal mi