Huma_kus34 melkrtl ayarlar > bıldıırmler > en altta in ıkı tane seçenek bar onları aktif hale gtır ama bnde uyarı vermıyo
25bby melkrtl var ama bi işe yaramadı bildirim felan gelmedi çokta güvenme yani konumum vs hersey açık ona rağmen gelmedi
Perii0 Ben deprem ağını kullanıyorum İstanbul depreminde yatıyodum alarm çaldı bi baktım salanıyoruz sesi çok gör çalıyor zaten hemen dışarı attık kendimizi
Sena3434 Kızlar bebeklerinizde böyle bi huysuzluk varmı benimki geçen depremdede benimle uyumak istiyordu 3 gündür bişey yoktu bugünde aynı acaba deprem mi olucak ya