Ega yeni doğduğu sıralar oldu çok pis kokuyor evet doktor önce hematen kullanın dedi sonra geçmedi Bi merhem yazdı geçti kurudu, pişik kremi de sürebilirsiniz, kremi yumuşak bir beze sürüp bastırarak silin geçiyor ama akşama tekrarlıyor Bi aya yakın devam etti bizde