kreatifanne benım kızım 4 aylık 1 hafta önce bırden bire ateşi çıktı, doktor diş ateşi 37,5 geçmez dedı ama başka hastalık belırtımız de yoktu. Atesı sureklı tekrar edıyordu ılaclarla düşüyordu çıkıyordu, 3. Gun ateşi bırden düştü vücudunda dokuntu çıkmaya başladı meğerse bahar hastalığı 6. Hastalık olmuş ateş bıtınce döküntü oldu döküntü gectı duzeldı bı araştırmanızı onerırım. Kanda vs çıkmayan dırenclı yüksek atesın sebebı bu oluyor. Kaç gün teshıs koyulmadı ateş düşüp döküntü başlayınca teshısı konuldu ama dış atesı olamaz yanı hastalık belırtısı yoksa ve ateş varsa çoğunlukla hu hastalık yapar ama dişten 37.5 üstü mümkün degıl