anneyimmmben
zehrababy miniminnacık daha, aynen öyle ya kucak bebeği yani nerede duracak, sandalyede mi oturacak. Kucağında durmasa da seni tanımıyor, neden annesini aramıyor derler, derler de derler. Siz hiç hiç kafanıza takmayın böyle şeyleri bol bol kuvaklayıp koklayın minişi. Arkadaşımın dediği gibi 7-8 aydan sonra da tutabilene aşk olsun zaten, hareketlenip kaçıyorlar