Merhaba kızlar iki yerde fıtığım var hafif derecede dedi doktor ama sol sırtımda alt ve üste ağrı oluyor yanma hissi ile birlikte sol taraf olduğu için sol koltuk altının alt kısmında kaburgaya yakın yerde de yanma var bu normal mi sizde oluyor mu yanma