Merhaba arkadaşlar. Bebeğimle apartman merdiveninden inerken kendini kastığını fark ettim. Ellerini kollarını kasıyor, kafasını yukarı doğru kasıyor ve kıpkırmızı oluyor. Bu durum uzun sürerse üzerine bir de ağlıyor. Bu veya buna benzer bir durum yaşayan oldu mu? Bebeğim 3 aylık bu arada.