gulummmmmm Kızlar bebeğimi hiç kundaklamadim , ama hep korkuyor sıçrıyor uykudan uyanırken , şimdi kundaklasam olur mu Hiç yapmadim 😔
ahmethamza gulummmmmm ben sadece gaz sancısı zamanı yaptım. Onun harici yapmadım. Geniş geniş yatti dönene kadar bizim yatagi ona tahsis ettik 😁 refleklerinin olması da bence normal zamanla geçiyor.
newmo Bende hiç yapmadım yaptırmıyordu ama gece uykularım haram olmuştu çünkü sürekli sıçrıyor sürekli uyanıyor şimdi yapıyorum çok ağlıyor ama kundak yapıp emzirince susuyor